Isnin, 28 Mei 2018

Nak ajar anak tetapi TAK TAHU? Saya pelawa ibu ini ikut serta dalam kelas anaknya.




Sudah beberapa kali ibu ini mengikuti kelas fizikal saya bersama anak-anaknya.

Ibu ini direzekikan untuk bersama saya dalam keadaan nyata. Dalam banyak-banyak pelajar, hanya ada 2 orang ibu yang betul-betul ambil peluang untuk jadi RAKAN BELAJAR anak-anak.

Saya kagum dengan SEMANGAT dan KESUNGGUHAN ibu ini. Dia yang minta kebenaran untuk belajar bersama sewaktu sesi tuisyen saya dengan anak-anaknya. Minggu ini, dia meminta lagi keizinan saya untuk duduk sama rendah dalam kelas saya.



Dia merasakan bahawa masa bersama saya amatlah terhad. Jadi ini caranya untuk membantu pembelajaran anak di rumah. Dia sendiri sudah mengorak langkah.

Dia MAHU membantu.
Dia MAHU belajar demi anak-anak.
Dia MAHU menjadi GURU semasa ketiadaan saya.
Dia MAHU berkorban masa hari ini untuk kepentingan akan datang.

Ibu ini telah mulakan LANGKAH PERTAMAnya.
Ibu ini sudah melangkah demi pembelajaran anak-anaknya di rumah.

Sebenarnya ramai kaum ibu mahu buat perkara yang sama. Saya sangat YAKIN kerana kita mahu jadi yang terbaik untuk anak-anak terutamanya dalam hal-hal pendidikan.

Ibu-ibu bukan tidak mahu memantau, tapi mereka KEKURANGAN ILMI, KETANDUSAN TEKNIK dan KEKERINGAN IDEA untuk membantu anak.

Jadi, inilah kepentingan kelas online bersama ATTM kendalian saya. Ya, saya menganjurkan kelas bimbingan khas untuk ibu bapa yang berani mengambil cabaran bersama-sama mencukupkan keperluan pendidikan anak-anak terutamanya di rumah.

Ibu² akan dibimbing secara bersistem bagi membantu anak yang menghadapi masalah pembelajaran.

Anda dijemput untuk memasuki Akademi Bahasa Melayu Siri 1 (ABMS1) dalam sesi trail selama 7 hari.

Masih belum terlambat untuk tuan puan membantu anak-anak.
Klik link ini http://nak.la/MLNS

p/s : Bagaimana caranya? PM saya segera!
+6012 7878654
Tutor Hidayah Sahalan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KERTAS PEPERIKSAAN PERCUBAAN SPM 2023 BAHASA MELAYU KERTAS 1 NEGERI MELAKA BERSERTA CADANGAN JAWAPAN

KERTAS PEPERIKSAAN PERCUBAAN SPM 2023  BAHASA MELAYU KERTAS 1 (MELAKA) BERSERTA CADANGAN JAWAPAN OLEH : CIKGU HIDAYAH Whatsapp:  010 666 857...